Veelgestelde vragen?
Met de veelgestelde vragen van Streekvers krijgt u direct antwoord op uw vragen. Indien uw vraag niet in onze veelgestelde vragen staat, kunt u contact met ons opnemen.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor Nederland bezorgd door een bezorgdienst is dit €7,90 incl. BTW
Voor Nederland bezorgd door ons is dit €2,- incl. BTW
Voor Belgie en Duitsland €12,95 incl. BTW
Zorg er voor dat u bij verzending naar België of Duitsland correcte gegevens invult.
Mocht een fruitmand in een ziekenhuis bezorgd moeten worden, zorg er dan voor dat de naam van het ziekenhuis en t.a.v. erop staat.
Hoe bezorgen jullie?
Wij hebben op maandag en woensdag en vrijdag ons eigen vervoer rijden in een straal van 50-70 km rondom Emmeloord.
Naast onze eigen vers bussen leveren wij ook pakketten door heel Nederland door middel van de pakketdiensten van DHL.
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, zodra de betaling is goed gekeurd krijgt u een bevestiging uw Streekvers-bestelling per e-mail.
Deze bevestiging bevat o.a. het factuurnummer van uw bestelling.
Mocht u vragen hebben over uw bestelling vermeld dan dit factuurnummer.
Wat gebeurt er met de producten als de ontvanger niet thuis is?
Als de ontvanger niet thuis is wordt geprobeerd uw bestelling bij buren af te leveren. Ontvanger ontvangt hiervan een kaartje in de bus waar het pakket is afgegeven.
Als het niet lukt de bestelling bij de buren af te geven volgt er vaak geen tweede poging. Ontvanger krijgt ook dan een kaartje in de bus waar hij of zij wijziging kan aanbrengen in bezorgtijd. Mocht ook de eerste bezorgpoging niet slagen dan gaat het pakket naar een Postnl afhaalpunt waar de ontvanger het op kan halen. U kunt op www.postnl.nl of via www.dhlparcel.nl kijken waar het is bezorgd.
Kan ik zelf bepalen op welke datum mijn bestelling wordt bezorgd?
Ja dat kan, als u uw bestelling invoert vraagt ons systeem aan u op welke datum u uw bestelling bezorgd wilt hebben.
Met uitzondering van zon-, feest- en maandagen. Uiteraard kunt u altijd contact opnemen met Streekvers, voor speciale bezorgingen.
Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
Helaas kunnen we u geen exacte tijd geven. De bezorging is afhankelijk van de route van de bezorgdienst. Normaliter worden alle bestellingen bezorgd tussen 8.00 uur en 18.00 uur.
Tijdens het bestelproces ziet u een indicatief bezorgtijdstip.
Onze eigen vers bussen rijden op maandag en donderdag 6:30 en 12:00 uur / 18:00 – 21:00 uur en op overige dagen van 18:00 – 21:00 uur.
Bezorgen jullie ook in het ziekenhuis?
Ja, maar let op dat u zeker weet dat de ontvanger minimaal 2 dagen na de bestelling nog in het ziekenhuis ligt.
Het bezorgen van een fruitmand in het ziekenhuis brengt altijd risico's met zich mee.
Intern in het ziekenhuis kan het pakket namelijk een vertraging oplopen waardoor we niet de kwaliteit kunnen garanderen die wij beloven.
Bezorgen op zaterdag in een ziekenhuis kan vertraging opleveren. Van een aantal ziekenhuizen zijn de postkamers op zaterdag gesloten, helaas kunnen wij dit niet zien.
De pakketten worden dan opgeslagen bij PostNL en deze kunt u dan op het pakketpunt ophalen.
Vul , bij bezorging in het ziekenhuis bij bedrijfsnaam altijd de naam van het ziekenhuis in
Hoe kan ik klant worden van Streekvers.nl?
Wilt u een losse bestelling doen?
Stap 1: Voeg alle producten die U wilt toe aan u winkelwagen.
Stap 2: Kies in de winkelwagen de bezorgdatum
Stap 3: ga naar de afrekenpagina vul het bezorgadres in en eventueel een factuuradres.
Stap 4: Voeg de wens voor op de kaart toe als u daar voor gekozen heeft of vul andere wensen in.
Stap 5: Kies uw betaalmethode en u kunt afrekenen en dan is het wachten op de heerlijke verse producten van Streekvers.
Wilt u wekelijks fruit ontvangen?
Stap 1: Voeg de gratis proefbox toe aan je mandje.
Stap 2: Vul uw adress in.
Stap 3: Voeg in de notities uw aantal medewerkers in en wanneer uw het fruit wil hebben.
Stap 4: Ga door naar het afrekenen en u kunt helemaal gratis deze box aanvragen.
Of
Stuur een mail naar Info@streekvers.nl en wij kijken gelijk met U mee en zorgen dat er een volledig op maat gemaakt fruitpakket bij u bezorgd word.
Op welke dagen en in welke plaatsen word er geleverd bij bedrijven?
Wij leveren in de provincie flevoland en het gebied daarom heen. Wij doen dit op de maandag, dinsdag en vrijdag. Wil je nou zien of we ook bij jouw bedrijf in de buurt komen kijk dan op deze pagina en staat de stad/dorp waar uw bedrijf zit er nou niet tussen of komt de dag uw niet zo goed uit. Stuur gerust een mail naar info@streekvers.nl en dan zoeken we naar een passende oplossing voor U!
Ziet de afgeleverde fruitmand er precies hetzelfde uit als op de afbeelding op de website van Streekvers.nl?
Fruit is een natuur- en seizoen product. Het kan daarom voorkomen dat Streekvers.nl een bepaalde vrucht of kleur op die dag niet voorradig heeft.
Echter, iedere Streekvers.nl box of geschenkpakket wordt met zorg samengesteld. Je kunt ervan uitgaan dat Streekvers haar best doet om de kleur en vorm van het bestelde geschenk zoveel mogelijk te benaderen.
Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
We gaan zorgvuldig om met uw gegevens. De gegevens die wij vragen zijn uitsluitend om het pakket correct te bezorgen en met u te communiceren in geval van een calamiteit.
Streekvers verstrekkt géén gegevens aan derden.
Ik wil graag een groot aantal fruitboxen, groenteboxen of andere vers producten bestellen, kan dat?
Ja, grote aantallen is mogelijk! Het beste kunt u dan contact opnemen via info@streekvers.nl of het contactformulier invullen. Bij grote aantallen is het ook mogelijk om een eigen fruitbox samen te stellen.